Relokacijske usluge

ASR je specijalizirana kompanija koja pruža usluge preseljenja domaćih i međunarodnih tvrtki, veleposlanstava i njihovih stranih zaposlenika. Usluga preseljenja, posebno prilagođena poslovnim klijentima koji dolaze živjeti i raditi u Bosnu i Hercegovinu, omogućava im da pronađu svoj novi dom bez stresa i gubitka vremena koji inače prate suradnju s više agencija za nekretnine i vlasnika nekretnina.

Kroz blisku suradnju s odjelom ljudskih resursa, zaposlenicima i kompanija olakšavamo preseljenje, pružajući individualiziranu uslugu kako bismo osigurali udoban i siguran preseljenje iz svoje zemlje u Bosnu i Hercegovinu.

Naša usluga pokriva različite aspekte preseljenja, uključujući pronalaženje nekretnina, škola, orijentacijske ture i transfere do zračne luke.

Važno je napomenuti da se naše usluge selidbe razlikuju od usluga prijevozničkih tvrtki koje se bave isključivo selidbom stvari, dok pružamo podršku pri preseljenju života iz bilo kojeg dijela svijeta u Bosnu i Hercegovinu.

Learn more about our relocation services.

Traženje doma

Proces preseljenja može biti zastrašujući za zaposlenike i njihove porodice, utječući na njihovu dobrobit i uspjeh u novom okruženju. Pomaganje iseljenicima u pronalaženju odgovarajućeg smještaja i integraciji u njihovu novu zajednicu ključno je za glatku tranziciju.

Učinkovito osiguravanje prikladnog doma olakšava brzi povratak produktivnosti, što je ključno za prilagodbu novom radnom okruženju.

Bliskom suradnjom s renomiranim agencijama za nekretnine pojednostavljujemo proces pronalaska kuće ili stana. Nakon usaglašavanja specifičnih potreba i preferencija, dogovaramo razgledavanje nekretnine s više agencija, štedeći vrijeme i novac eliminirajući neprikladne opcije.

Nakon što se odabere odgovarajuća nekretnina, vodimo pregovore, ugovore o najmu i nadgledamo proces selidbe, osiguravajući jasnoću i usklađenost s uvjetima najma.

Tijekom najma nudimo stalnu podršku, rješavajući sva pitanja koja se mogu pojaviti. ASR je posvećen pružanju pomoći klijentima tijekom cijelog njihovog boravka u našoj zemlji.

Razgledavanje prije relokacije

Obilazak prije preseljenja može igrati značajnu ulogu u procesu donošenja odluka za potencijalne zaposlenike koji razmatraju ponudu za angažman.

Konsultant kompanije ASR  pruža sveobuhvatno vodstvo tijekom obilaska, upoznajući zaposlenika s gradom domaćinom i njegovim sadržajima. To uključuje pregled stambenih opcija, škola, troškova života i općenito razmišljanja o životnom stilu iseljenika prilagođenih dinamici obitelji zaposlenika.

Do kraja obilaska, vaš će zaposlenik imati potrebne informacije za donošenje informirane odluke o prihvaćanju zadatka.

Paket dobrodošlice s brošurama i vodičima

Što je uključeno?

  • Transferi do zračne luke
  • Pregled stambenog prostora – prema kriterijima stanovanja koje je prezentirao klijent
  • Udaljenost ureda od stambenih prostorija i škola/vrtića
  • Javni prijevoz
  • Bolnice i hitne službe
  • Pregled brige o djeci i školovanja
  • Orijentacijski obilazak grada s prikazom glavnih područja, medicinskih ustanova, trgovačkih područja, parkova, muzeja, objekata za slobodno vrijeme, vladinih ureda
  • Relevantne informacije temeljene na potrebama i posebnim zahtjevima zaposlenika

Usluge smještanja

Obavljanje svakodnevnih zadataka kao što je pronalaženje porodičnog doktora ili kupovina namirnica može biti zastrašujuće u stranoj zemlji, što može utjecati na radni učinak zaposlenika tijekom preseljenja. Konsultanti kompanije ASR nude prilagođene smjernice obiteljima iseljenika, olakšavajući prijelaz na svakodnevni život u Bosni i Hercegovini i potičući osjećaj pripadnosti u novom okruženju.

Pružamo personalizirane pakete usluga prilagođavanja osmišljene kako bi zadovoljile jedinstvene potrebe i interese svakog zaposlenika, osiguravajući nesmetan proces integracije.

Paket usluga uključuje, ali nije ograničen na:

  • Pregled novog područja u kojem će živjeti preuzimatelj
  • Savjeti za iznajmljivanje i kupnju automobila
  • Pomoć pri useljenju
  • Savjeti za kupnju namještaja
  • Uvod u grupe podrške iseljenika
  • Upoznavanje s klubovima i savezima
  • Bankarske usluge
  • Kupovina
  • Prijevoz
  • Zdravstvena njega
  • Slobodne aktivnosti

Traženje vrtića i škole

Kada se zaposlenik seli s maloljetnom djecom, osiguranje odgovarajućeg obrazovanja u Bosni i Hercegovini postaje najvažnije. Pravilan odabir školovanja ubrzava proces preseljenja i poboljšava učinak zaposlenika na radnom mjestu.

Za informiranu odluku ključno je uključiti stručnjake koji su upoznati s mogućnostima školovanja u novoj zemlji. ASR  Vam garantuje stručnost iskusnih konsultanata. Vodimo vas u odabiru najprikladnije međunarodne škole ili vrtića, osiguravajući najbolje rješenje za vašu djecu.

Što je uključeno?

  • Razgovor prije dolaska radi procjene obrazovnih potreba djece zaposlenika
  • Pružanje pregleda potencijalnih lokalnih i/ili međunarodnih škola ili vrtića s pojedinostima o specifičnim nastavnim planovima i programima i troškovima školovanja
  • Usporedbe pretraživanja škola ili vrtića
  • Dogovaranje termina po potrebi
  • Pratnja klijenta prilikom posjeta školi ili vrtiću
  • Pomoć pri registraciji

Upravljanje nekretninom

Tijekom najma nekretnine za vašeg zaposlenika u Bosni i Hercegovini, ASR će upravljati svim mjesečnim isplatama vezanim uz ugovor o najmu.

Osim toga, po potrebi ćemo se baviti obnovama najma, pregovarati o uvjetima i rješavati sva povezana pitanja u skladu s politikama klijenta i željama zaposlenika.

Što je uključeno?

  • Obaviještavanja zaposlenika o svim obvezama i dužnostima u vezi s održavanjem prostora u dobrom i ispravnom stanju u skladu sa stambenom politikom
  • Podnošenje zahtjeva za sve komunalne priključke
  • Praćenje kritičnih datuma kao što su obnova najma i datumi ponovnog pregovaranja o najmu
  • Konsolidacija i fakturiranje režija na mjesečnoj (ili drugoj) osnovi
  • Dostupno je i sažeto izvješćivanje o komunalnim troškovima na osnovi “po  nekretnini”.
  • Otkazivanje režija
  • Redoviti preventivni posjeti za održavanje
  • Obavljajte manje popravke i druge usluge majstora
  • Pregovaranje o velikim popravcima sa stanodavcem i njihovom pregledu po završetku radova

Kontinuirana podrška

Nakon uspješnog preseljenja u svoj novi dom, naši se klijenti mogu osloniti na našu telefonsku liniju za pomoć za sve upite ili pomoć potrebnu za olakšavanje procesa useljenja.

Što je uključeno?

  • Hitna podrška (pružanje informacija, pronalaženje dobavljača, uslužnih tvrtki itd.)
  • Prosljeđivanje informacija na domaćem jeziku u ime klijenta
  • Usmeni prijevod dokumenata (prepiska nadležnih organa)
  • Nadzor pravovremenih isporuka i usluga
  • Koordinacija popravaka i drugih radova
  • Vođenje korespondencije u hitnim situacijama

Traženje privremenog smještaja

Privremeni smještaj služi kao prijelazno rješenje za smještaj vašeg zaposlenika i njegove porodice prije nego što se smjeste u dugoročnu nekretninu. Dobro poznajemo tržište privremenog smještaja i možemo osigurati najbolje opcije za naše klijente.

Konsultanti ASR-a ističu se u pronalaženju i rezerviranju privremenog smještaja koji je u skladu s klijentovim proračunom, željenom lokacijom i specifičnim potrebama. Sve ponuđene nekretnine potpuno su namještene i opremljene kuhinjama kako bi se osigurala udobnost i praktičnost tijekom njihovog boravka.

Što je uključeno?

  • Pretraživanje prema potrebama klijenta
  • Rezervacija privremenog smještaja
  • Registracija/otkazivanje registracije
  • Pomoć pri obavljanju različitih poslova prema zahtjevu klijenta

Podrška pri odlasku

Dok je primarni cilj procesa preseljenja osigurati neometanu integraciju osobe koja je premještena u njihov novi posao i okruženje, važno je prepoznati da preseljenje nije u potpunosti dovršeno sve dok zaposlenik ne ode na svoje sljedeće odredište. Stoga, posljednji koraci uključuju rješavanje raskida najma i pomoć zaposleniku u glatkom prijelazu na njihov sljedeći zadatak.

Što je uključeno?

  • Pregled i odjava inventara
  • Stanje nekretnine
  • Obavijest Pošti o promjeni adrese i dogovaranje usluge otpremanja
  • Otkazivanje članstva u klubu
  • Organiziranje odvoza smeća nakon iseljenja
  • Organiziranje preuzimanja bilo kojeg preostalog predmeta namještaja koji nije otpremljen sa zaposlenikom lokalnoj dobrotvornoj organizaciji
  • Pomozite zaposleniku s prijevozom svih automobila koji nisu otpremljeni s njima
  • Obraćanje svim relevantnim komunalnim službama i savjetovanje o otkazivanju i konačnoj naplati
  • Praćenje zaposlenika i porodice do lokalnih nadležnih tijela za vizu/boravište i ispunjavanje obrazaca za izlazak iz zemlje
  • Pregovaranje o povratu pologa i, korištenje popisa imovine, pomoć zaposleniku u pokušaju izbjegavanja bilo kakvih potencijalnih pravnih zahtjeva u vezi sa stanjem imovine
  • Organiziranje kompanija za selidbe radi ponuda za njihovo preseljenje

Aerodromski transfer

ASR pruža usluge prijevoza do zračne luke za vaše zaposlenike i goste. Po dolasku, naš konsultant bit će lako prepoznatljiv po jasno ispisanom znaku s imenom i prezimenom zaposlenika. Tijekom putovanja do hotela ili apartmana, naš konsultant za preseljenje će ponuditi kratku kulturnu obuku i dati brošure o Sarajevu, osiguravajući da se zaposlenik osjeća sigurno i ugodno u novom okruženju.

Što je uključeno?

  • Prepoznavanje želja i potreba klijenta kako bi se uštedjelo vrijeme i novac
  • Zaposlenik/Gost se po svom dolasku osjeća sigurno i ugodno
  • Omogućuje dolazak zaposlenika bez stresa i ikakvih poteškoća